Retourneren
Met retourneren bedoelt Babydruk dat u een besteld artikel wilt retourneren waarvoor u geen vervangend artikel terug wilt.
Ruilen
Met retourneren bedoelt Babydruk dat u een besteld artikel wilt retourneren en dat het geruild moet worden voor een ander artikel.
Klachten
Babydruk heeft een klachtenprocedure. U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Wij werken oplossingsgericht; omdat u tevreden bent, zijn wij ook tevreden! meer informatie over klantenservice
Zichttermijn
Het indienen van een ruil- of retouropdracht is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. U heeft dan 14 dagen de tijd om de zending te retourneren. Babydruk hanteert de afleverdatum van de vervoerder als ontvangstdatum, tenzij de bestelling is afgeleverd bij een niet door u aangewezen derde.
Wanneer u de gehele bestelling retourneert (met of zonder reden), storten wij het gehele orderbedrag, inclusief de verzendkosten die u in de winkel heeft betaald (niet de kosten die u maakt om het aan ons te retourneren), terug op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.
Persoonlijke/gepersonaliseerde producten
Producten die speciaal voor u gemaakt en/of bedrukt zijn, kunnen niet meer geruild of gekruid worden.
Registratie van de artikelen
Het retourpakket wordt alleen volledig vergoed als het ongebruikt is en in de originele verpakking met een volledig ingevuld retourformulier wordt geretourneerd. Indien het geretourneerde product gebruikssporen bevat of niet in de originele verpakking is teruggestuurd, kan slechts een deel worden vergoed.
Voorwaarden ruilen & retourneren
- U kunt alleen artikelen ruilen of retourneren die op onze webshop Babydruk zijn gekocht.
- Nadat uw bestelling is geleverd, heeft u 14 dagen de tijd om een retour aan te melden. Hierna heeft u 14 dagen de tijd om uw bestelling te retourneren. Na deze periode is de aankoop definitief.
- Het artikel moet onbeschadigd en ongebruikt worden geretourneerd. Bij beschadiging kunnen kosten in rekening worden gebracht. Ook moet het artikel met de bijgevoegde artikelkaart en originele verpakking worden geretourneerd.
- De verzendkosten en risico’s van het terugsturen zijn voor rekening van de koper. U mag zelf bepalen of u het per gewone post of met track en trace wilt verzenden. Wij adviseren u gebruik te maken van Track en Trace.
- Retourartikelen kunnen alleen naar ons retouradres worden gestuurd.
- Het herroepings- of ruilrecht is niet van toepassing op gepersonaliseerde producten die op bestelling worden gedrukt.
Voldoet uw retourzending niet aan bovenstaande voorwaarden?
- Indien de retourzending niet (voldoende) gefrankeerd is, zijn wij helaas genoodzaakt kosten in rekening te brengen. Dit betreft de administratiekosten van € 4,95 en de kosten die de vervoerder in rekening brengt voor het afleveren van ongefrankeerde zendingen (vanaf € 14,00). Dit betekent dat deze kosten minimaal € 18,95 zullen bedragen. Deze kosten worden in mindering gebracht op de creditnota van de artikelen.
- Retourzendingen die buiten de retourtermijn worden aangeboden worden niet geaccepteerd. Deze worden op kosten van Babydruk naar u teruggestuurd.
Voorziet u een situatie waarin zich problemen kunnen voordoen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Ontvangst bij Babydruk
Nadat wij uw bestelling retour hebben ontvangen, ontvangt u een bevestiging per e-mail. Voor de terugbetaling gebruiken wij dezelfde betaalmethode als waarmee u de aankoop heeft betaald, tenzij anders overeengekomen.
Nog andere vragen?
Andere vragen? Heb je nog andere vragen die niet specifiek zijn beantwoord?Neem dan contact op met Babydruk via onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Retourneren
Schootense Loop 4L
5708HX, Helmond
Neem contact met ons op via info@babydruk.com voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.